در کافه کتاب،چند جرعه آرامش مهمان ما باشید.

وظیفه ما ارتقاء کیفیت برای شما شهروندان عزیز خرمشهری میباشد.

در کافه کتاب،چند جرعه آرامش مهمان ما باشید.

وظیفه ما ارتقاء کیفیت برای شما شهروندان عزیز خرمشهری میباشد.

در سال 1395 برآن شدیم تا شروع به ترویج فرهنگ کتاب خوانی کنیم.
در همین راستا اقداماتی را با کمک دوستان و فرهیختگان خرمشهری انجام دادیم.
امروز نیز با کمک فضای مجازی سعی بر آن داریم تا با انتشار آثار به حفظ ارزشها کمک کنیم.

فاطمه پوراکرمی
فعال اجتماعی،کارشناس ارشد حقوق،فعال در عرصه اقتصاد

آخرین مطالب

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

  • فاطمه پوراکرمی
  • ۰
  • ۰

  • فاطمه پوراکرمی
  • ۰
  • ۰

خدایا سلام

خدایا سلام؛ آدینه بخیر؛ امروز جمعه و تعطیل رسمی کشورم است؛ اما میدانم که تو تنها مدیری هستی که هیچوقت تعطیلی نداری؛ تنها مسئولی هستی که درب اتاقت منشی نداری و بنر هم نزدی که روز ملاقات مشخص شود .خدای تو تنها بزرگی هستی که درب ورودی ملاقات را با آیفون تصویری چک نمی کنی و بندگانت را گل چین نمیکنی؛ خدایا تو تنها مسئولی هستی که بدون حمایت کسی همه را حمایت می کنی؛ خدایا از عزل نمیترسی وکسی را نصب نمی کنی ؛خدایا برای آمدن و دیدنت نیاز نیست به هزاران نفر رو انداخت و نامه های تخصصی وتملق نوشت. خدایا امروز جمعه است و راه جابجایی اختلاس بسته است اما راه؛ ارتباط با تو باز است :خدایا اینجا ایران است .ایرانی که تمام قواعدش طبق شریعت و تمام موازین تمام قانون و تمام کلام تمام قرآن و تمام اسوه ها ائمه هستند؛ اما این موارد برای مردم است نه مسئولین؛ خدایا گوش کن صدای آب در خوزستان در سیستان نمی آید: خدایا صدای ترکهای پا و لبهای خشکیده بچه های خردسال را بشنو ؛تو بشنو؛ خدایا در کشور من همه ارحمن راحمین هستند و صدای قلب خشدار کودکان عراق و یمن و لبنان و فلسطین را می شنوند .خدایا راستی نمی دانم چرا قلب آنها بنظر ما خشدار است؛ اما در کشورشان رقص و پایکوبی برپاس.  خدایا همه می گویند تو خاک خرمشهر را آزاد کردی و من به این امر ایمان دارم؛ نمیشود مردم خرمشهر ؛ خوزستان و ایران هم آزاد کنی؟ خدایا نگاه کن بعلت فقر و بیکاری در کشور قدرتمند و سرمایه دار مردان از شرم سفره خالی گریه می کنند ؛خدایا صدای گریه مردان کشورم را بشنو؛ زنان را می فروشند؛ به کودکان تجاوز می کنند؛ خدایا خاک و آب و درختان را هم می فروشند ؛ خدایا چند روز دیگر هوا و تنفس کشیدن هم جیره بندی می شود؛ بی هوا می شویم هوایمان را داشته باش از ما صبر و تحمل می خواهند و مسافرت را حرام اعتراض را خفقان و نوشتن مطالب در دنیای مجازی آن هم برای جذب پول مردم از راه اینترنت را حلال نموده اند .خدایا مردم یادشان رفته چکار کنند چون گروه ؛ گروه در دنیای مجازی سرشان گرم نوشتن است . و در کنار گوششان همه چیز به یغما می رود. خدایا حیف است که ایران کنام گرگان شود. خدایا یادت هست جوانان به عشق پیروزی و سربلندی در محضر ت جان دادند و ناقص به منزل برگشتند؛ الان بعلت نقص عضو درخانه نیستند ؛هیچکس یادی ازشان نمیکند؛ خدایا دلت می آید دل شهیدان و جانبازان مارا بشکنی؟ خدایا ایران را دریاب مردم سردرگم و ناتوان شده اند، چون قلم را زمین گذاشته و در خیال با دنیای مجازی؛ ایران را می سازند؛ اسلحه ما تایپ در گروه ها شده است .تازه آن هم برای کسب پستی جدیدی و عزل مسئول قدیم.

خدایا من از کوروش و نادر و شاهان و بزرگی امیر کبیر و مردم دانا یا ظلم و ستم گذشته نمی گویم من حال را می بینم و حال خراب کشورم . خدایا کودکان امیدشان به رحم و مروت تو ارحمن راحمین است .امروز به جوانی گفتم صلوات بفرست با احترام گفت نمیفرستم در مدرسه ما صلوات می فرستیم و مدیر به دوستانم تجاوز می کند. صلوات از ما اختلاس و پر شدن بانکهای کشورهای غربی از خدا بی خبر از آنها. پس صلوات هم آنها بفرستند حتما خدا آنها را دوست دارد. خدایا امید جوانان کشورم باش. اعتیاد بیداد می کند ؛طلاق و فحشا و جرم در کشور اسلامی ؛حکومت عدل علی (ع )بیداد می کند ،خدایا علی(ع ) آمد تا تبعیض برود ؛ اینک با احدایث علی(ع ) تبعیض بیداد می کند. خدایا باز می گویم امروز جمعه و تعطیل است و تو قول ظهور را در جمعه داده ای و ما منتظران جمعه های بی نشانت هستیم

  • فاطمه پوراکرمی
  • ۰
  • ۰

آموزش و آموزش  و اینک آموزش به کودکان در برابر تجاوز .

در قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران و تمام کشور ها (در فقه که یکی از موازین شرعی قانون ما می باشد) افراد زیر پانزده سال صغیر می باشند و زیر 18 سال حق هیچگونه اموراقتصادی و مالی را ندارند و این افراد تحت تکفل والدین هستند حال کودک زیر پانزده سال را مدنظر نمی گیریم یک مرد رشید که در دام سه مرد متحد و مسلح و قوی مورد تعدی قرار بگیرد ؛راهی بجز تسلیم برایش باقی می ماندیا خیر؟ حال دختر هشت ساله که در دام سه فرد توانمند قرار گرفته و تمام آموزش هارا هم از بر شده چکاری می تواند انجام دهد با آموزشهای عالی چگونه می تواند از خود دفاع کند . دختر نه ساله؛ پسر یک ساله؛ پسر ؛ده ساله دختر .....دانش آموزان و هنر آموزان کودک که مربی با مهربانی و تهدید به آنها تعدی می کند آموزش چه کمکی به این اطفال معصوم می کند. در نتیجه بهتر نیست بجای آموزش های اقتصادی و تجاری و مهارت های فنی به مردان ایران زمین آموزش داده شود که حد خود را بدانند و از تجاوز و خودخواهی و حمله به کودکان و تجاوز گروهی دست بردارند . این کارها و این امور که دیگر تحریم و فقر و بی مسئولیت مسئولین را در بر ندارد .از مسئولین تقاضا مندیم بجای آموزش به کود کان؛آموزش بزرگسالان را در سرلوحه امور قرار دهند. بی خیالی و بی اهمیتی مسئولین به این امور باعث رشد کودک آزاری در جامعه گشته است. جامعه اسلامی که کلمه الله پرچمش را خوش نام نموده است و تمام امور و مواد قانون اساسی و قانون مدنی را برگرفته از موازین دین و شریعت اسلام و بهترین و والاترین درجه و ابهت برای یک سخنران خواندن یک آیه از قرآن یاحدیث نبوی می باشد . اما آیا مسئولین قاری قرآن به فرامین قرآن عمل می نمایند .کشور ایران به کشوری مصرف گرابا یدک کشیدن فقر و بی کاری معروف گشته است .هر گروه از مردم باسواد و دانشگاه رفته و پولدار برای براندازی گروه دیگر تشکیل گروه و احزاب نموده و در مصرف اینترنت و ارسال پیشینه و سوابق گروه دیگر دنیای مجازی را روسفید نموده است هرگاه مسئولی از پست عزیز و دلبندش عزل می شود بیانیه می نویسد و عزل خود را با حکومت علی (ع ) مقایسه می کند .آیا اگر مسئولین ما همانند حضرت علی حقشان ضایع می شد و چندسال مجبور می شدندخانه نشین باشند بردباری امیرالمومنین را داشتند که در تمام سخنانشان از مروت علی (ع ) دم می زنند پس چرا یکی از خصائص ائمه را اجرا نمی کنند .چرا قانون مدنی ما باقواعد فقه امامیه تکمیل می شود اما هیچگاه قواعد اجرانمی شود . اما با مرور برکتابهای قواعد فقه این نتیجه حاصل می شود که زمام حکومت ما بر" ید" مالکانه و غاصبانه بنا گشته است زیرا تا زمانی که مالی در دست شخصی است مالک آن مال می باشد و فکر کنم مسئولین ضمان یدو خسارات را عمومی می دانند و منافع را شخصی فتوا داده اند.

امام علی (ع ) شاید برای یک اشتباه ناچیز و نصیحت فرزندش نهج البلاغه را به رشته تحریر در آورد آنقدر به قواعد و اصول مملکت داری پایبند بودند که این کتاب را چنان با ظرافت و الطاف الهی تالیف نمودند؛ تا سرمشقی باشد برای پیروان دین اسلام .اما  کدام مسئول از اشتباهات فاحش و پیاپی فرزندانشان گذشت کردند و آنهارا پند و اندرز نمودند که کشور ایران کشور جمهوری اسلامی می باشد. اگر کسی از نواقص و مشکلات و کودک آزاری سخنی بگوید فتوا می آید که چرا ناشکر هستید فلان کشور غاصب را ببینید چگونه جرم فریاد میزند .بله فلان کشور غاصب ؛ بی دین؛کافر ... نه کشور جمهوری اسلامی که تمام سخن بزرگان از ائمه می باشد . آنها بی دین هستند ما که دین و شریعت داریم چرا ظلم و ستم .اگر ایرادی بر قوانین گرفته شود می گویند زمان ائمه این امکانات نبود . پس چرا هنوز قواعد ما مبنا بر سخنان ائمه می باشد و شما به هیچکدام هم عمل نمی کنید. کاش کشور ماهم ترکیه بود و رییس جمهور و سرانش شجاعانه در شهر گذر می کردند، کاش عراق بود و استاندار دستور می داد مسئولین زیر آفتاب مثل مردم کار کنند ،کاش اندولزی بود و سران و شیوخ با مردم افطار می خوردند کاش کاش کاش وبازهم کاش از سخنان ائمه الهام نمی گرفتند و اگر خود عمل نمی کنند مردم هم مجبور به عمل ننمایند .اما همچنان ما ایرانیان مسلمان و یکتا پرست هستیم

  • فاطمه پوراکرمی
  • ۰
  • ۰

دردهای دلم

دردهای دلم

یادتان هست که پروین میسرود

روزی گذشت پادشهی ازگذرگهی

امروزماراندیم شاهی از مللی

یادتان هست کودکی کنجکاو این چیست برسرش؛  چوماه تابناک

امروز تاجهارا لگد مال کردیم در خیال دخترکی

یادتان هست که پیرزن گفت اشک دیده من و خون دل شماست

امروز اشک پیرزن از دل و دیده چه هاست

یادتان هست که گفتند مارا به چوب شبانی فریفته اند

امروز مطالبگری و نقد آزاد طلبیده اند

یادتان هست که فردوسی پاکزاد که رحمت بر ان تربت پاک باد

پندار میداد میازار موری که دانه کش است 

امروز لگد مال گشته رویایی که دل خوش است 

یادتان هست که می گفت که جان دارد و جان شیرین خوش است

امروز جان شیرین بهر آزادی یاران ناخوش است

یادتان هست که سعدی می گفت بنی آدم اعضای یک پیکرند 

عجب!که فروش کلیه راه درآمد خرج و خان بی منتند

یادتان هست که می گفت چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضو ها را نباشد قرار

کنون گشته جنگ برسرجاه و جلال؛ 

 دعا کندهمی زپا بیفتد یار پر قرار

یادتان هست که گفت از منت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی 

کنون گشته بی غم مدیر مدبر؛ انسانیت آمده با میز و مکبر 

یادتان هست که سعدی می گفت برو فرزند هنر باش نه فرزند پدر که هنر زنده کند نام پدر 

آری امروز هنر ژن گشته ؛ آقازاده به بالا ره گشته و کنون این ژن خوب حکم همان نام پدر می گشته

امروز شعرها همه رپ گشته بی وزن و قافیه نثر گشته

امروز هنرفقط مدرک است تا چشم کار کند مدیران همه دکتر گشته 

مطبی نیست بهر طبابت دوستانم همه از نو صاحب حکم وجلالی 

وامصیبت هر اداره نوزده مدیر و بیست معاون کار گشته 


برگرفته از کتاب نگاه مهربانی ص97

فاطمه پوراکرمی

  • فاطمه پوراکرمی
  • ۰
  • ۰

اینجا خرمشهر است با تیمم وارد شوید

عجب دنیای عجیبی گشته هرچه روز به روز به اکتشافات افزوده می شود ناتوانی ها قد علم می کنند و مانند موریانه بر اندام این شهر رخنه می کنند موریانه مرگ تدریجی و خاموش را حامل است موریانه این موجود زشت و کوچک همه چیز خوار است کاغذ؛ کمد؛ دیوار ؛ موزایک ؛ اب؛ باد ؛هوا را می خورد و می بلعد و پیش می رود؛ اما خیلی با کلاس است ؛ فاصلابها را نمی خورد ؛ از اب شور هم خوشش نمی آید؛ ریز گرد و گرد و غبار هم نمی خورد؛تازه این موریانه با کلاس بی عدالتی و بی انصافی هم نمی خورد و می خورد آنچه خون دل بچه های شهرم و نمی خورد آنچه ظلم گشته است بر شهرم.

امروز می گویم با تیمم وارد شوید زیرا باز هم هفتاد و پنج پرستوی  عاشق بال های خشک شده شان را بسوی خرمشهر باز نمودند و این بار با تیمم به استقبال شان خواهیم رفت .هنوز صدای مارش جنگ و صدای پوتین های پرستوها در گوشها طنین افکن است اما عادت کردیم و چقدر زیبا عادت کردیم به تسلیت به درد به آوار به سقوط و گل نشستن کشتی ها به زلزله به کانکسهای لرزان در سرما و سوزان در گرما ؛ما عادت کردیم به هوای آلوده و عادت کردیم در بی آبی تیمم کنیم و چقدر زود عادت کردیم و چه بد که خیلی زود عادت می کنیم ؛ دردناک تر از همه اینکه تاب دیدن رقص پیرزنی امانمان را می برد و شیطنت دختری امنیت  کشوری را مختل می کند و همچنان به سوختن مزارعه و گامیشها عادت کردیم .نخلهایمان بعد از سالها هنوز بی سر علم هستند و رودخانه و اقتدار ایران خشکیده و ما عادت کردیم .

دوباره اول مهر و باز گشایی مدارس و ورود کلاس اولی ها به مدرسه آنها هم باید عادت کنند به هوای گرم کلاس بدون کولر مدرسه بدون اب سردکن؛وصبح های بدون صبحانه .و ما عادت کردیم که خرمشهر برای ما آخر خط و برای مدیران پروازی تازه اول راه است روی سخنم با تو مدیر گرانقدر است که فرزندت اول مهر عادت به گرمای خرمشهر و بی آبی و بی برقی ندارد و در بهترین مدرسه با بالاترین شهریه بهترین سرویس در حال تردد است .ما عادت داریم مقایسه کنیم دختر مدیر با در آمد نفت دختر خرمشهر در بهترین رفا و دختر خرمشهر با اهدا شط و برق و نفت و گاز بدترین امکانات تحصیلی و اینجا خرمشهری است که همه نسبت به ان ارق خاصی دارند و برای آبادانی خرمشهر از خانه و زندگی و محل کار خود گذشته و در این هوای گرم مشغول به خدمت هستند .ما عادت داریم که احترام به چنین مدیران دلسوز بگذاریم .اینجا خرمشهر است که مردمش فراموش شده هستند و تنها پرستوهای عاشق بعد از شناسایی دوباره با بال های خشکیده بدون توقع پست و مقام با تیمم به خرمشهر سر می زنند . 

آرام گام بردارید اینجا اب نیست لباسهایتان خاکی می شود ؛آرام گام بردارید شما طاقت کفش بدون واکس ندارید ؛ آرام بیایید شما تاب ماشین بدون کولر ندارید و ما همچنان عادت داریم که برای بی آبی شهرمان هم جوک بسازند و برایمان آب معدنی صدقه دهند و همچنان عادت کنیم به جیره بندی .اما اینجا خرمشهر است ما عادت داریم به بزرگی و بخشندگی مردانگی و صلابت ما عادت داریم به بزرگی ما بزرگیم همچون رودهای اروند ما عادت داریم نان بده باشیم و دیگران از ثروت ما غنی شوند ما عادت داریم و داریم و داریم؛ خدای بزرگ را،،،،

  • فاطمه پوراکرمی
  • ۰
  • ۰

  • فاطمه پوراکرمی
  • ۰
  • ۰

 شوکهای وارداتی از کجا وارد شده اند؟

ثانیه به ثانیه تمام مردم و مسئولین بخاطر اینکه خود را با کلاس و مطالعه گر و تاریخ پویا معرفی نمایند؛ سخنان گاندی ؛ امیر کبیر ؛ نیچه ؛ افلاطون ؛ خیام وو وو را بادقت خوانده و حفظ نموده یا در سخنرانی ها تکرار می کنند ؛یا در پست های خودشان برای مردم ارسال می نمایند؛ دریغ از اینکه کسی از مطالب نهج البلاغه یا سخنان ائمه یا مطالب بنیان گذار و سکاندار این کشتی که اکنون در آبهای شوک  سرگردان گشته است حدیثی نقل کند.

چون سخنان این بزرگواران کرسی پر زرق و برق را متزلزل می نماید .  امیرالمومنین در پندهایش

 می فرمودند: پسرانم برای رضای خلق خدا گام بردارید؛ رهبر این انقلاب فرمودند من به کمک این مردم دولت تعیین میکنم ؛ هیچگاه پست و مقامی به فرزند خود عطا نکردند؛ برای پیشبرد انقلاب رای خریداری نکردند با اتکا به مردم صحبت می کردند و اما روزگار ایران  به کجا کشانده شده است؟ که بعد از رهبر عزیز سخنانش بر زبانها نمانده کسی برای باب سخن ازبیانات ایشان استفاده نمی کند ؛ مردم برای بدست آوردن آرمانهای بزرگ دینداری شربت شهادت نوشیدند جوانهای ایرانی جان دادند و بازهم برای ایران جان میدهند و حاضر نشدند هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران کنام شغالان گردد و اما آنهایی که ادعای بزرگی نمودند ؛ بدون داشتن سواد دولتداری با مادیات بر باد آورده و فروش خدم و حشم رای های مردم عام را خریداری نمودند و خود را نماینده مردم خطاب کردند ؛ در خانه ملت به بذل و بخشش سرگرم شدند بجای خواندن کتاب قانون برای خود القاب خریداری کردند و بدون درک معنی خود را آقا و فرزندانشان را آقا زاده خطاب کردند ؛ بجای سنجش افکار مردم و صعود اقتصاد کشور خود را ژن برتر معرفی کرده و بعد از کم خوری پته همدیگر را در صحن مجلس بروی اب ریختن در حالی که گرینت کارت آمریکا در جیب داشتند و نورچشمی هایشان در آمریکا خوش می گذراند پرچم آمریکا را به آتش کشیده و شوکهای کاذب به مردم وارد آوردند ؛ در حالی که کشور طبق قانون اساسی با وجود و رای و نظرات مردم بوجود می آید و سرزمین کشور ملت تشکیل می شود مردم را نادیده گرفته و دنیای شوک بازی براه انداخته اند ؛ بدون داشتن علم اقتصاد کاردان ورزش به عمران رسیدگی می کند ؛ و کاردان پزشکی رزومه ورزشی تحویل می دهد ؛مهندس راهسازی مدیر فرهنگی می شود و معلم زبان عربی شهردار می گردد . در حالی که رهبر عزیز فرمودند ما برای نابودی کاخ نشینی مبارزه کردیم و روحانیت باید به فقه و احکام اسلامی رسیدگی کنند ؛ روحانیون مهندس و دکترا اخذ نمودند و تنها منبع در آمد مبلغ دین گردید. در کشورهای پیش پا افتاده بدون داشتن مخازن به کسب ثروت شتابان می باشند و ما با داشتن این همه نعمت خدادادی فقط بفکر فروش معادن  و مخازن هستیم و باافتخار قراردادهای سی؛ چهل ساله می بندیم ؛ آنان که رای و کرسی را با پول خریدند عده ای از قشر خود را باز خریدن تا برایشان کارخانه جوک سازی بپا کنند و مردم را در دنیای مجازی با رد و بدل کردن جوکها سرگم کنند و گفتند این شوک جدید است . در چهل سال پیش هرکس دیپلم تحصیلی اخذ می نمودفرزند خلف کشور می شد و با اندوخته های خود به فرهنگ کشور کمک می کرد و در دانشگاه مشغول به تحصیل علم می شد ؛ در حالی که اینک پیر دولتمردان با اخذ چندین دکترای افتخاری و رد و بدل کردن مدارک عالیه فرزندان بی سواد خود را مدیریت خبره کرسی می دهند. پایلوت های بی اساس بنا نموده شد و برعکس آرمانهای امام راحله عمل نمودید و با کمک مثلث سه تفنگدار و اضلاع مثلث پنج ضلعی به دهان که چه عرض کنم به جوارح مردم کوبیدید و خود با ایجاد مهرهای مدیریت مانند مهر دینداری بر پیشانی بر رزومه سوابق فرود آوردید و آرزوی چهارسال مدیریت تمام می شود را بر دل مردم گذاشته اید .مردم را عوام و باند خود را خاص تلقی نموده و با داشتند این همه ماده در قانون اساسی نریت عرضه اجرای ماده حاکم ندارد . سالها هیچ حاکمی به فروش و تقسیم ایران جرات نگزید و زنجیر منفصل اقوام مدیریت تمام اعضا و جوارح ایران را به پشیزی به تاراج گذاشته شد. این ها همه از تصدق غرب گرایی شرقیان بر مدعایی رقم می خورد که هیت های عزا داری را با مرثیه سرایی جیبهایی تا زانو ساخته شد و نام اسلام را به خط قرمز گرایش دادند و امروز جوانان را به مصرف هزاران مواد خود ساخته فریب داده و نور چشمهای بی کفایت خود را در بلاد به اصطلاح کافر  به دور؛  دور مشغول نموده اند. مردم برای حفظ سر سبز خود زبان سرخشان را گداختن و فریاد مرگ را در بلندگوهای حقارت سردادند و زلزله های خود ساخته و آوار های دست نشانده و ریزش مرگ بار معادن بوجود آمد.  سرخپوستان بی خانمان چهارصد سال پیش برای سیر کردن شکم خود طلا را از اب گرفته و در محلی دور افتاده آمریکا ی ابر قدرت کنونی را بوجود آوردند در حالی که در بلد مسلمان ایران کوه طلا و جواهر کشف می شود و مردم عوام را از مناطق اخراج می کنند . دستان پینه بسته شکم را سیر نمی کنند و پیشانی سوخته از سیری ؛وطن فروش می شود. عوام برای حفظ آبرو و نجات وطن سر میدهند و جان خود را در راه حفظ حرم و مقدسات می دهند ؛در حالی که مقدسات مخزن ثروت حلقه اقوام گشته است ؛ آنکه با چهارسال بعد از خرید رای یک عمر مهر مدیریت بر پیشانی خود و خاندانش می خورد دکل را در جیب راست؛ کارون را در جیب چپ؛ خزر را در جیب پشت به یغما می برد؛ اعراب بادیه نشین ؛ صحرای و کویر را به ثروت تبدیل نموده و کوه یخ می سازد و ایران سرسبز دچار سونامی ریزگرد و نابودی محیط زیست می شود.فرزند امام یکسال بعد از فوت کنار پدر ماوا می گزیند و فرزندان ایل و تبار خانه دولت در غرب خانه گزیده و هنوز از سفره انقلاب سیر نگشته اند . جانبازان عاشق وطن بعلت نقض عضو و مواد شیمیایی در مکانهای دور از خانواده به سر برده و امروز دم از فریاد مدرک ایثارگران می زنند و خود مدرک کذایی ایثارگری را یدک می کشند. یک روز لغو کنسرت و رقص دخترکان دلتان را می لرزاند و آشوب دختران انقلاب را بپا نمودید تا ورود اتباع و برادران امروز عراقی و بعثیان دیروز کافر بزم صیغه را به فتوای حرم متبرکه طبل رسوایی ایران را به صدا در آوردند .میلیاردها دلار بی زبان را در خزینه ترکیه سرازیر نموده و فضولات انسانی و غذای سگ نجس که دیروز حکم جلب نگهداران سگ بود را وارد نمودید ؛ زنان را به کنار خیابان ها کشاندید و با ترویج فیلم های خانگی فساد اجتماعی را دامن زدید؛ در هیچ دوره ای کودک آزاری به زیر دوسال نرسیده بود که شما به قوه زنجیر اتصال حکومت اقوامی رکود شکن گشتید؛  اعدام دزد ناشی چوبه دار را در برابر معلم متجاوز شرمنده ساخت و آزادی متخلس میلیاردی حکم حرمت خانواده گرفت و در کانادا آواز بای بای ایران سر داد.برای تضعیف روح جوانان و ترویج نابودی فرهنگ و علم و دانش ایرانسل پنج هزارتومانی و همراه اول ده هزارتومانی رکورد شکن گشت و اعطای مکالمه و اینترنت رایگان شبانه حکم مرگ مغز جوانان نخبه را امضا نمودید . با ترویج فرهنگ مد و آزادی اعتقادات دامن هارا اب برد؛ دکمه  مانتوها به جوب افتادند و مقنعه به شال  و شالها به پشت گوش حرکت کردند و همچنان رقص دخترکی حکم عزل مدیری گشت. هنرمندان به  سلیبریتی تبدیل گشتند و با ترویج مد و برنامه های دورهمی موسسه و بانک جایزه اخذ نمودند و از راه رفتن و خوردن و خوابیدن خود دنیای مجازی را روسفید نمودند .

و در آخر کلام بی کلامم باید گفت مواظب ایران باشید برای زنده ماندن  مردم عوام تا بتوانند ساپورت نسل آینده تان باشند . خاک و اب و معادن بر نمی گردد مواظب امضا های خط خطیتان باشید؛ این خط خطی های رنگا رنگ یک روز موجب بفروش رفتن خودتان نشود . دوران اسب و شمشیر گذشته شما با جت حرکت می کنید و مردم با دو پا ی پیاده که با رقص دلار و نابودی ریال نای راه رفتن نمانده است.

فاطمه پوراکرمی خرمشهر

  • فاطمه پوراکرمی
  • ۰
  • ۰

شما منتظر هستید زنان النگو هایشان را تقدیم کنند 

زنان ایران عزیز دردانه هایشان را در سوریه و یمن و لبنان و فلسطین برای دفاع از حرمین تقدیم کردند 

کدام مسئول عالی رتبه جان کدام فرزندش را تقدیم نمودکدامیک از مسئولین در مبارزه شرکت کردند .

آیا کسی از اسرای مدافع حرم اطلاعی دارد آیا از مجروحین مدافع حرم حالی پرسیده میشود . جنابی که النگو می خواهی مبارزان سالهای دفاع مقدس از مد افتاده شده اند چون دیگر یادی از آنها نمیشود در آسایشگاه های دور از کاشانه زندگی می کنند مدافع حرم را بوجود آوردید و آنهارا هم بدست فراموشی سپردید؛  آماری از النگوهای زنان و دختران خودتان را دارید یا آنقدر به سفر و دور دور مشغول هستند که فقط نام در سجل مانده است . راستی هوای آنطرف اب چگونه است ؟

من زن خرمشهری که حتی حلقه ازدواجم را فروختم می خواهم از شما سوال بپرسم 

ساعت و کیف برند چگونه است ؛

آسمان گردی با هلیکوپتر در آمریکا خونخوار چگونه است؟

جشن و پارتی و کشف حجاب چگونه است خوش می گذرد ؟

جایتان خالی در خرمشهر اب قطع میشود و علتش ورود زباله و پلاستیک در لوله های غدیر می باشد .نوشیدن اب همراه با زباله  را نچشیده اید نوشیدن اب  زلال آمریکا چگونه‌است؟  

نامهای عجیب و غریب که برای خودتان برگزیده اید چگونه است ؟اختلاس مزه دارد ؛ آقا زاده یعنی چه؟

 من النگو ندارم: اما تا دلت بخواهد ریز گرد و گرد و غبار؛  اعتیاد ؛ گور خوابی ؛ زباله گردی؛  خودکشی ؛ عیش و نوش برادرانتان عراقیهای آزاد؛  بی کاری اینها را داریم اگر مایل هستید به دیده منت تقدیم می کنم جناب دهباشی ؛ اختلاس و بزرگی و زادگی هم پیشکش خودتان .فقط لطفا ایران را نفروشید 

فاطمه پوراکرمیَ

  • فاطمه پوراکرمی