در کافه کتاب،چند جرعه آرامش مهمان ما باشید.

وظیفه ما ارتقاء کیفیت برای شما شهروندان عزیز خرمشهری میباشد.

در کافه کتاب،چند جرعه آرامش مهمان ما باشید.

وظیفه ما ارتقاء کیفیت برای شما شهروندان عزیز خرمشهری میباشد.

در سال 1395 برآن شدیم تا شروع به ترویج فرهنگ کتاب خوانی کنیم.
در همین راستا اقداماتی را با کمک دوستان و فرهیختگان خرمشهری انجام دادیم.
امروز نیز با کمک فضای مجازی سعی بر آن داریم تا با انتشار آثار به حفظ ارزشها کمک کنیم.

فاطمه پوراکرمی
فعال اجتماعی،کارشناس ارشد حقوق،فعال در عرصه اقتصاد

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تجارت بی علم تجارت

پیامد اتاقی برای همه ؛شعار سازنده و روبه رکورد اقتصادی و تجاری می باشد . و ما می توانیم اثبات نماییم که افراد را برای تمام فصول می خواهیم ؛افراد تک فصلی نمی توانند تغییر پذیر باشند و در جهان پرآشوب رو به زوال رفته و سیستمهای سنتی کنار تک فصل بودن در سیستم های سازمانی جهان آشوب صنعتی در حالت سکون تغییرات فصول را درک نمی نمایند.

اتاق بازرگانی فقط یک تک  اتاق نمی باشد که تک فصل با رویکرد های موقتی بتواندبه تداوم خود ادامه دهد.در سازمانهای صنعتی در حین بی نظمی و آشوب درونی باید در پی نظم سازمانی به رهنمودها و توصیه های نوین بتوان قطب اقتصاد را با زنجیر اتصال علم به تجارت به سکان سازندگی به چرخش درآورد .

در مسیرهای پرپیچ و خم سازندگی پیشتاز تحریم با طرح برنامه ریزی ها در نظامها و پیشامدهای تصادفی(رای گیری )باید سعی بر هموار نمودن مسیر راست و حرکت در مسیر صنعتی که با کنش و واکنش مدیران روبرو می گردد.

مدیرانی که بر این باور هستند که رخدادها و تغییرات در جریان زمان ظهور پیدا میکند و یاد گرفته باشند که بخشی از این تغییرات هستند ناخودآگاه به روان سازی فرآیند اقتصاد نوین با رویکرد علمی خواهند اندیشید.

در تجارت و اقتصاد باید هنر تغییر را در سیستم های آشوب بین جاذبه های مختلف اسیر کرد تا جاذبه جدید جای جاذبه دیگر را گرفته و تغییر و تحولات سیستماتیک انجام گرفته و سیستمهای راکد که حلقه های اتصال تغییر اقتصاد و اجتماع را بهم متصل می نماید را به جریان و تحول اساسی وادار می نماید.

هنجارهای اجتماعی بر گرفته از آشوب درونی سازمانهای تجاری می باشد و تحولات سیستم های نوین در نوآوری رشد فکری جوامع بسیار موثر می باشد.

در نتیجه رهبران آگاه در سازمانها به جای افزایش فشار برای انجام تغییرات و درهم شکستن مقاومت باید در جستجوی منابع مقاومت باشند، مقاومت در تک فصلی ماندن جامعه را به آشوب درونی و برونی سوق خواهد داد؛در دوران سخت تحریم و سازندگی باید رویکردهای علمی را از تجارت منفک سازی ننمود، تجارب علمی و سیاسی و اقتصادی ،قطبهای هم جاذبه رشد یک جامعه هستند .

امروز خرمشهر بعد از سی و شش سال تلاش هنوز در تک فصلی مانده و به آشوب درونی چنگ زده و گرایش های سنتی جایگزین گرایش های صنعتی گشته و بهتر باید خواند که هنوز علم سنتی با پیشبرد صنعتی در شهر خرمشهر، مانند اب شور نمک مال گشته و شوری ان گلو و چشم مردم را شور کرده است.

  • ۹۸/۰۱/۱۳
  • فاطمه پوراکرمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی